måndag 17 september 2012

Är det sjukt?


Han skriver.


Ibland när jag kikar på sidor som "Familjelivs" forum och läser hur sjukt dessa kvinnor (och "män") tycker det är med allt annat än en snabb missionärsställning i ett mörkt sovrum under täcket, kan jag känna mig lite sjuk.

Jag måste faktiskt själv säga att det är konstigt att jag kan njuta av att min Prinsessan stönar högljutt av att bli knullad av en annan man i vårt sovrum under tiden som jag är och dricker vatten.

Prinsessan känner uppenbart samma sak. Att lämna mig med en annan kvinna och njuta av det kinky att jag har sex när hon inte är där.

Jag reagerade själv av att jag njöt igår av att stå och dricka vatten i lugn och ro medan jag hörde hur ljudet av två kroppar som stötte hårt mot varandra nådde mig.

Jag njöt av att höra hur Prinsessan gnydde och stönade högljutt under tiden och att hon inte kunde låta bli att njuta av en annan mans kuk.

Varför och hur kan jag tycka att detta är sexigt????

Allt hade varit enkelt om vi inte älskat varandra eller att jag var en undergiven cuckold. Men det är så långt bort från sanningen man kan komma.

Vi älskar varandra helt och hållet. Vi har världens bästa sex på två och vi litar på varandra till 100,00000000000%. Kanske är det just detta fakto som gör att vi kan, vill och njuter av att den vi älskar har sex med någon annan.

Jag vet med hela min själ att Prinsessan aldrig skulle vara otrogen mig. Jag vet att det finns ingen situation där hon frivilligt skulle ha sex med någon annan man utan min vetskap (hon har fått okej på att ha hur mycket tjejsex hon vill).

Men det finns ytterligare en faktor som avgör om det fungerar. Det är att man hittar en bra extrakille.

Vi är inte speciellt nya på detta med swingandet längre, så vi vet att nybörjare som extrakillar går helt och hållet bort.

De kan inte få upp den, eller så blir de så kåta av Prinsessans lilla vickande rumpa att de kommer i kondomen innan de kommit in i henne.

Den andra faktorn med en extrakille är att det går att lita på honom. Den killen som var hos oss igår har full koll på vad han får och inte får. Vi kan lita på honom lika väl som vi litar på varandra.

Vi vet att han inte kommer att idka någon form av dominans på henne. Vi vet att han inte kommer att försöka kyssa henne och vi vet att han har oss som krydda på samma sätt som vi har honom som krydda. Han skulle aldrig försöka ta kontakt med Prinsessan (som en annan singelkille gjorde) och försöka kommunicera bakom min rygg.

Han är med andra ord att lita på.

Så när jag står i köket och hör att Prinsessan blir hårt knullad av en annan man i sovrummet, vet jag att när jag öppnar dörren så kommer hon inte ligga omslingrad om honom och kyssas. Jag vet att han kommer att ha kondomen på och jag vet att han inte kommer att hålla fast henne eller på annat sätt dominera henne. Jag vet att hon njuter av att bli knullad på samma sätt som hon njuter av en skön dildo. Med eller utan mig i rummet.

När jag går in i rummet och ser min kvinna stå på alla fyra och bli knullad hårt bakifrån, utifrån mina villkor, kan man inte annat än le.

Under dessa konstellationer så fungerar trekanter ypperligt. Alla vet reglerna och alla kan lita på varandra. Då är det sjukt roligt, sexigt, kinky, porrigt och skönt att vara fler i sängen.

Att älska när vi är två (som vi kommer att göra om två veckor på vår lilla minisemester) framför en öppen eld på en skinnfäll, går inte att jämföra. Det är något helt annat.

Testa flera, men välj med omsorg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar