lördag 22 september 2012

Att lämna och lämnas

Prinsessan skriver.

En märklig upptäckt vi gjorde under senaste äventyret var hur upphetsande det var att Älsklingen lämnade mig med en annan man i sängen för att ha sex utan honom.

Otippat och märkligt. Och sexigt! Kinky? Kanske. Förmodligen. Absolut.

Vilken nivå kan det hamna på i framtiden?

Vi började att ha sex med varandra "i samma rum" med andra på klubb. Så småningom testade vi "hjälpande händer". I somras gick vi "all-in" och testade pb.

Nivåerna förflyttas och gränser suddas ut för att ersättas med andra gränser. Vad som var otänkbart blir upphetsande.

Vår resa går vidare. Nu med vetskapen om att Älsklingen tänder på att lämna mig med en annan man och att det är skamligt upphetsande att ens man står vid sidan av sängen och ser på när en annan man tar mig hårt.

Vissa byter fruar för en natt, helg eller vecka. Jag är skeptisk till det. Att ha sex med en annan man i ett rum samtidigt som Älsklingen är med hans fru i ett annat? Vem vet? Att låna ut min Älskling till en annan kvinna?

Slutstationen tänker jag inte sia om. Målet är inte intressant. Glädjen ligger i resandet som saknar mål. Men nästa station då? Det är nog sannolikt så att vi kommer testa detta, att lämna den andre igen. Kanske jag lämnar Älsklingen med ett annat par eller en tjej på EWS? Undar om han kommer njuta lika mycket av det? Undrar hur jag kommer känna?

Det är en sexig, spännande, udda resa vi är på. Just nu står vi still. Hemmet är fullt av barn, och tvåsamheten har vi bara några få timmar/dygn. Nästa helg väntar romantik och erotik. Någonstans i bushen står en stuga och väntar på oss. Det kommer bli helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar