måndag 24 september 2012

En dröm



Han skriver.

Jag drömde en massa konstiga saker inatt.

Jag drömde om att vi låg i ett mörkt rum jag och Prinsessan. Jag hade sex med en kvinna som vi träffade som kortast på Adam o Eva i en konstig situation för ett år sedan ungefär.

Jag drömde att jag låg på henne i en missionärsställning under tiden som Prinsessan stod på knä vid vår sida och kysste mig och smekte hennes bröst.

Kvinnan under mig tiggde och bad att jag skulle komma i henne och jag kände hur nära jag var att komma. Prinsessan viskade i mitt öra att vi faktiskt har en överenskommelse om detta och att det är helt otänkbart att jag får komma i henne. Men hon gjorde ingen ansats att sluta.

Plötsligt vaknade jag...

Yrvaket tittade jag på klockan som visade ungefär tre på natten och kände hur jag var nära att komma.

Jag kände hur Prinsessans hand höll ett hårt tag om min kuk och rörde den upp och ner.

Prinsessan hade legat och runkat mig i sömnen och jag som hade hennes uppmaning (jag var fortfarande lite kvar i sömnen) att jag inte fick komma, flyttade hennes hand och la mig åt sidan och somnade om igen.

Nu så här i vaket tillstånd kan man fråga sig varför jag inte vände på prinsessan och tog henne så som hon gillar det, eller bara lät henne fortsätta en liten stund till så att jag skulle komma i en orgasm.

Nej, om man har lovat något, så gäller det... Kanske även i sömnen :-)

Idag är jag sjukt kåt efter Prinsessans nattrunkande. Undrar just hur länge hon runkat mig. Jag är faktiskt lite öm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar