måndag 24 september 2012

Kvällens övning



Han skriver.

Ikväll kommer vi naturligtvis ha världens skönaste sex... (jag är fortfarandra galet kåt från min dröm inatt).

Men innan vi har detta sex, har ja förberett en liten övning för oss.

Prinsessan skall leta upp tre till fem klipp på nätet som hon tror att jag blir galet kåt av. Jag kommer att leta upp tre till fem klipp som jag tror att hon kommer att bli okontrollerbart kåt av.

Det skall naturligtvis inte vara fem olika klipp av en mmf-trekant med olika porrskådisar. Det skall vara olika inriktningar som visar att vi har fullständig koll på vad den andre gillar.

Jag kommer att leta upp mina klipp nu till Prinsessan. Jag tror att jag har betydligt bättre koll på vad hon gillar än vad hon vet om vad jag gillar. Men vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar