måndag 17 september 2012

En fundering.

 


Han skriver.


Satt och funderade om trekanter och bi-sex och funderade hur många som har önskningar som ingen får veta.


Hur många kvinnor finns det som inte vågar berätta att hon faktiskt är sugen på att pröva tjejsex? Hur många kvinnor och män finns det som inte vågar berätta för sin älskade att de gärna skulle vilja testa att vara flera i sängen?

Vad är det som gör att de inte vågar berätta?

Är de rädda att såra sin partner, så är risken än större att man sårar sin partner om man inte är helt ärlig.

Hur skulle Prinsessan kunna lita på mig när jag säger att hon är det vackraste jag vet, den kvinna jag älskar mer än möjlighetens gränser och den kvinna jag njuter mest av sexuellt, om jag skulle säga att exempelvis Victoria Silvstedt är ful och plastig i sina silikonbröst...

När en kvinna frågar: "Tycker du att hon är sexig?", så är detta ett test av dig som man. Du kan välja en genväg och blidka henne med att "Nääää, fy vad hon ser ut". Men då lär du bli behandlad som hennes väninna från och med den stund. Hon kommer att förvänta sig att du vänder porren ryggen och även om hon är kåt som ett troll på att pröva tjejesex eller trekant, så har ni redan valt att leva oärligt.

Svara ärligt att tjejen på stan är jättesexig, men slår inte din egen Prinsessa i ett fall av hundra i sexighet. Nu är du ärlig.

Från den stunden vet din kvinna att du är en man... en man som kommer att vara henne ärlig till döden i allt (utom att du alltid säger att hon lagar god mat när hon spenderat en halv dag att överraska dig). Det är en god investering för framtiden och gör att din respektive kommer att våga föreslå något till dig utan rädsla att såra.

Vem vet, kanske gör din ärlighet att du snart ligger och njuter av två vackra kvinnor som turas om att suga dig.

Prinsessan berättade tidigt för mig att hon ville ha tjejsex. Hon får väl klassas som erfaren inom det med att ha sex med andra tjejer och älskar varje sekund av det. Även jag njuter av att se henne försvinna ner mellan benen på en vacker kvinna och se hur kvinnan spärrar upp ögonen och öppnar munnen som i ett ljudlöst skrik. Jag anar att en kvinna kan göra något med en annan kvinna som vi män inte förstår.

Men vi män kan också göra något med kvinnor som inte kvinnor kan göra med varandra ;-).

Prinsessan har fått fria händer att ha sex med vilken kvinna hon vill. Jag tror att hon ändå vill fråga mig om lov först, men det är lite sött när hon försvinner iväg med en tjej hand-i-hand på en swingersklubb. Det är klart att hon även skulle få njuta av en tjej utanför klubb...

Prinsessan tror att det är vanligare att tjejer fantiserar om att få pröva tjejsex än att få pröva en extrakille. Kanske är det så... Vad det gäller killar så kan jag garantera att det är vanligare att killar vill pöva en extratjej än att pröva killsex.

Men oavsett vad man har för fantasier så tycker jag att man skall berätta det för den man lever med. Vad har man att förlora? Möjligheterna är betydligt större än riskerna i att vara ärlig i sina sexuella fantasier.

Varken jag eller Prinsessan har varit ärliga i våra tidiga relationer. Ingen av våra ex skulle kunna ana i sin vildaste fantasi att vi har det sexliv vi har. Men så har vi också valt tidigare att säga eller inte säga det som vi förväntar oss att den andre ville höra. Denna gång valde vi att vara helt ärliga.

Säg för guds skull vad du vill... Det värsta som kan hända är att du får ett nej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar