söndag 16 september 2012

Underbar dag.

En solig morgon...

Snart skall vi iväg och idka lite kroppsarbete några timmar. Sedan åker vi hem och njuter av sjukt skönt sex i eftermiddag.

Prinsessan vet fortfarande inte om hon skall få en extratjej att njuta av i en skön 69:a (hon är onekligen fantastiskt bra på tjejsex), eller om det är en extrakille som ger henne en dubbelpenetration tillsammans med mig, vilket får henne att skrika ut sin orgasm.

Hon vet heller inte om det kommer ett par som gör att hon snart rider en annan man och njuter av att titta på när jag tar mannens fru bakifrån... Kanske fokuserar vi alla tre på henne.

Eller kan det vara så att hon får två unga män av mig, som kommer att ta henne hungrigt efter mina instruktioner på det sätt som hon fått i uppgift av mig att arrangera. Två unga killar som tar henne hårt till hon kommer.

Det sexiga är dock att hon kommer att älska det som sker, oavsett vilket det blir ;-)

Guuud vad kåt jag är idag!!

Anar att Prinsessan är än mer sugen idag. Det kommer att bli svårt att koncentrera sig på icke-sexuellt-kroppsarbete på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar