torsdag 20 september 2012

Hur man vill se sin älskling.



Han skriver:


Har ni någonsin funderat i vilka situationer ni skulle vilja se era respektive i?


Har ni "vågat" fantisera om områden som är förbjudna, för att se om det finns något erotiskt och sexigt i den riktningen som råkade påverka er mer än ni själva trodde?

Jag brukar se "bilder" i huvudet på Prinsessan i olika situationer. Ofta handlar det om en "bildruta" som jag sett henne i eller bara fantiserar om henne i. Men de är oftast galet sexiga och gör mig helt uppslukad av denna känsla en stund.

Jag har länge gillat att se Prinsessan ha sex med andra män. Jag gillar naturligtvis att ha sex med henne samtidigt, men har nu kommit på att det är minst lika sexigt att bara veta att hon har sex med en annan exempelvis i ett annat rum.

Kanske är det så att den bästa njutningen är när jag njuter av en annan kvinna och ser Prinsessan blir tagen av hennes man. Hon brukar titta på mig med en skuldbelagd blick, vilket är galet sexigt. Samtidigt som hon är kåt, är hon också generad av vad som sker.

Jag älskar att se Prinsessans blick när jag knullar en annan kvinna. Blicken som skvallrar om att hon blir galet kåt av att se hur den anadra kvinnan njuter av hennes mans kuk.

Men sedan har vi bilden av när Prinsessan ligger och njuter av en annan kvinna. Hon är galet sexig när hon njuter ohämmat av att slicka och bli slickad. En strapon som tar henne så är denna bild perfekt.

Hon har haft sex själv med en kvinna utan mig närvarande, vilket inte påverkade mig mer än att jag var glad för att hon njutit på kvällen. Men när hon har sex med en annan kvinna hemma, så njuter jag fullt ut av att se, höra och känna.

Jag kan också se henne bli tagen hungrigt av två yngre grabbar. De turas om att knulla henne och njuter av att byta plats, till dess att de kommer över henne. Att se henne bli knullad och nersprutad är ett av det mest porriga och kinky man kan tänka sig.

Jag tror att jag kommer att njuta av bilden av när Prinsessan sitter fast i stupstocken och knullas bakifrån av någon/några jag valt ut. Detta samtidigt som en kvinna står på knä och suger mig

Jo, det finns otaliga bilder i mitt huvud i hur jag vill se Prinsessan framöver. Vissa har jag redan sett och vill se mer av. Vissa kommer jag att se inom snart och vissa kanske aldrig blir sanningar.

Men bilderna är vackra och på alla bilder njuter min Prinsessa för fullt...

Frågan är bara vad för bilder som gömmer sig under dessa bilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar