måndag 10 september 2012

Skönt eller sexigt?


Han skriver.


Vissa saker vi gör är mer sexigt än skönt.


Ett exempel är att ha en extrakille med i sängen. Där handlar det inte så mycket om att det på något sätt är skönare för mig. Jag är ju som bekant hetro och har därför inget intresse av att ha sex med en annan man. Så därför blir själva upplevelsen att sexet är galet skruvat och kinky som gör att det är skönt. Som att leva i en porrfilmssekvens.

Vad det gäller Prinsessan så har hon naturligtvis skönt både med en extra kille, som med en extra tjej.

Däremot är det samma sak med partnerbyte. Det finns i mitt tycke ingen skönare att ha sex med än Prinsessan. Jag är övertygad om att hon tycker detsamma om mig. Men ändå är det skruvat, kinky, porrigt och overkligt att älsklingen ligger jämte och knullar med någon annan.

Det blir naturligtvis än mer skruvat när Prinsessan och extrakvinnan pratar med varandra under tiden de blir knullade.

Det är inte direkt skönare, men det är sexigt som fan...

Så när vi ibland får frågan om varför vi swingar, så är det den porriga, sexiga, skruvade och kinky känslan som vi gillar att ha tillsammans.

Sen gillar vi naturligtvis att älska också. Men det är en annan sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar