måndag 10 september 2012

Biobesök



Han skriver.


För ett bra tag sedan gick vi på bio...


Prinsessan och jag hade köpt ett radiostyrt ägg som hon skulle ha i sig när vi gick på bio. Hon hade det vibrerande ägget och jag hade fjärrkontrollen. För er som ser konstiga bilder, så kan jag säga att fjärrkontrollen var trådlös.

Eftersom det tog ett tag innan vi kom iväg, så fick jag till slut en liten gulligt utskällning på dalmål av Prinsessan att om jag inte ville gå på bio så fick jag säga det...

Naturligtvis gick det inte lång tid innan vi satt på bion.

Jag kommer inte ihåg vad det var för film längre, mer än att fjärrkontrollen uppenbart inte var av toppklass. När jag trodde att jag stängt av den, så var den tydligen på, vilket innebar att jag tydde Prinsessans nyp och slag på armen som att hon ville att jag skulle sätta på den, men sanningen var att hon höll på att komma högljutt av att ägget var på under nästan hela filmen.

Så här efteråt har vi kommit på att om man skall ha fjärrstyrda sexleksaker, så är det bra om de fungerar och inte störs av mobiltelefoner, radiostyrda garageportar och robotgräsklippare.

Annars är det lite sexigt att äga kontrollen över sin kvinnas orgasm på offentlig plats... Typ att se sin älskling svettas och närma sig orgasm på en fin restaurang ;-)

2 kommentarer:

  1. Vart kan man köpa en sådan?
    Min älskling fyller nämligen år snart och NU vet jag vad jag ska ge som morgonpresent:)
    Mvh J

    SvaraRadera
    Svar
    1. På Pistill (se vår länklista) finns massor av fjärrstyrda leksaker.
      Lycka till. Det blir nog ett kul äventyr för er båda ;-)


      Radera