lördag 29 september 2012

Kärleksresa


I eftermiddag reser vi en bra bit uppåt landet och kommer fram inatt.

Vi har bilen packad med allt nödvändigt och onödigt som höjer mysfaktorn, såsom högtalare till spotify, värmejlus, ved, varma kläder, dator, mobilt internet, vibrator, vin, öl och god mat.

Kameran är naturligtvis nedpackad och jag hoppas på någorlunda väder så att jag kan ta några vackra bilder på Prinsessan i naturen. Kanske kan vi äntligen få till en sexig "gräsare" innan snön kommer.

Om det skulle rgna så lär det väl bli lite sexiga "bilder framför brasan", vilket inte blir fel det heller.

Mina förhoppningar för hegen är att bara få njuta tillsammans. Kanske går vi på en liten tur och stannar till vid en vacker plats. Kanske ställer jag mig bakom Prinsessan och knäpper upp hennes byxor och drar ner dem tillsammans med hennes trosor ner till stövlarna.

Kanske böjer jag henne framåt så att hon kan sätta händerna mot en sten. Hon ställer sig bredbent mot mig och svankar sexigt som bara en kåt kvinna kan.

Jag plockar fram min kuk och njuter av henne bakifrån... Det enda som hörs är ljudet av oss två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar