fredag 14 september 2012

Tystnad råder

Prinsessan skriver.

Radiotystnad råder. Vi avvaktar lugnt. På min profil på BC är det dött. Närapå begravet? Resande säljare och lastbilschaufförer passerar min profil och Dalarna. Annars är det tämligen svalt intresse för prinsess_dream så här års. Panik? Nej, inte alls.

Jag tar hellre emot några få intressanta erbjudanden än ett tjugotal kassa. Senaste annonsen gav verkligen ingenting - och jag är faktiskt lite besviken för det. Än mer besviken är jag på att vi inte lyckas hitta par eller tjejer. Än.

Faktum är att det är svårt att hitta det där paret som det känns rätt med på BC. Det är lättare på klubb. Det vet ni säkert vid det här laget? Att hitta tjejer på BC? Jag blir frustrerad av att alls diskutera det. Finns det singeltjejer på BC? Jag är skeptisk. Klart att det finns någon, eller några. Men procentuellt, hur många tjejprofiler är äkta? En försvinnande liten skara tror jag.

Som ni vet letade jag upp BS tjejer i våras. BS tjejer som enligt sina profiler söker kontakt med par. Jag letade upp varenda tjej som bodde inom 25 mil och som hade bild, normalt BMI och hyfsat trevliga profiltexter.

Responsen var i det närmsta obefintlig. En kvinna hade tillräckligt många lekkamrater. En kvinna ville träffas - men slutade höra av sig då det blev "skarpt läge" men resten har ännu inte läst sitt meddelande!

Hur seriös är man om man inte ids öppna sin inkorg?

Det känns beklämmande och frustrerande. Jag vill ha tjejsex. Älsklingen vill ha två kvinnor. Jag hoppas verkligen EWS kommer besökas av någon trevlig och sexig kvinna som fantiserat färdigt och är redo att testa lite galet sex med oss.

1 kommentar:

  1. vi har lyckats några gånger på BC så de finns seriösa par där.Lycka till med letandet kanske syns vi på adam o Eva någon gång,vi va dit för länge sedan...

    SvaraRadera