onsdag 12 september 2012

Onsdag och min önskelista.


Han skriver.

Jag skrev tidigare en önskelista som såg ut som nedan. Genom att ha gett Prinsessan ett litet äventyr igår, så kunde jag bocka av lite från min egen lista.

  • Jag vill ha en trekant med en extra tjej.
  • Jag vill binda upp Prinsessan så att hon är helt fastlåst. Sedan vill jag njuta av henne. CHECK! 
  • Jag vill gå på swingersklubb (PIH) och njuta.
  • Jag vill ha hem ett par och ha partnerbyte med.
  • Jag vill ha hem en extrakille för trekant.
  • Jag vill Fotografera Prinsessan i olika outfits.
  • Jag vill shoppa sexleksaker.
  • Jag vill shoppas sexiga outfits till Prinsessan.
  • Jag vill ta våra bdsm-lekar ett steg till... Lite hårdare...  CHECK!
  • Jag vill titta på porr tillsammans med Prinsessan. CHECK!
  • Jag vill ta Prinsessan bakifrån mot ett träd i skogen.
  • Jag vill smeka Prinsessan till orgasm på en biograf.

Prinsessans lilla lista (som var betydligt mer fokuserad på bdsm) ser idag ut på följande vis:

1. Bli bunden CHECK!
2. Bli dominerad CHECK!
3. Få lite pisk CHECK!
4. Ta lite fler bilder CHECK!
5. Hårdhänt sex CHECK!


Så frågan är vad jag kan tänkas få av Prinsessan idag? Mer än hennes underbara närvaro, underbara doft, kittlande skratt och hennes underbara utseende och hennes exceptionella intellekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar