tisdag 11 september 2012

Kvällens rollek.


Han skriver.


Läste precis Prinsessans lilla önskelista och anar att hon kommer att få som hon vill. Det brukar hon få :-).


Jag anar att sena eftermiddagen kommer att handla om att vi väljer sex istället för tv-tittandet. Tv dödar i vår värld en hel del av erotiken. Även om vi båda är kåta och vill krypa till sängs och knulla varandra svettiga, är det näst intill omöjligt att resa sig upp efter ett par timmar i tv-soffan.

Så ikväll är det inte tv som gäller utan ett rejält grepp om Prinsessans blonda hårsvall.

Jag kommer att kasta ner henne i sängen och jag vet att hon kommer att försöka krypa undan.

Men 48 kilo är inte speciellt mycket att dra tillbaka till dess plats i sängen.

Hon kommer att kämpa ned armar, naglar, tänder, knän och kommer att förbanna mig tillräckligt för att man skulle kunna överväga en exorcism. Hon kommer att hota med att hennes "kille" kommer att döda mig om jag inte släpper henne.

Det kommer inte dröja länge innan hon ligger naken framför mig i sängen med fastsurrade armar och ben och kämpar sig svettig i försök att komma loss.

Jag har möjlighet att hämta andan efter vår lilla brottning. Kanske behöver jag placera ett och annat plåster efter hennes klor och huggtänder som ibland får fäste i mitt kött. Ibland känns det som om hon verkligen hatar mig under dessa lekar.

Jag vet att hon inte har abdikerat än. Hon vill bli tuktad och dominerad. Hon kommer att kämpa emot mina försöka att göra henne undergiven och lydig. Men till slut kommer hon att ge upp inför smärta och dominans. Hon kommer att bli en lydig slavinna som viker sig.

Jag kommer att njuta av hennes kropp och jag kommer att njuta av att hon sakta närmar sig orgasm, trots att hon gör allt som står i hennes makt att stoppa orgasmen.

Hon kommer att kämpa emot under tiden som jag hånar henne över att hon är min egendom och att jag bestämmer exakt när och hur hon skall komma. Hon kommer att försöka tänka på annat under tiden som hon får en vibrerande plugg i sig.

Jag kommer att tvinga henne till orgasm och njuta av hennes kropp som kommer att vara väl bunden så att hon inte kan röra ett finger. Jag kommer komma över hennes vackra ansikte och njuta av att göra denna vackra Prinsessa kladdigt sexig.

Ja, typ så kommer vår lilla lek landa ikväll... En lek som bara vi leker. Ingen annan är eller kommer att bli inbjuden till dessa lekar. Det är vår grej på två. Den bygger på fullständigt förtroende och respekt.

(Jo, hon har naturligtvis ett stopp-ord som gör att hon äger all kontroll att kunna stoppa leken om hon vill).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar