torsdag 13 september 2012

Hedersamt?

Prinsessan skriver.

Det finns ett antal regler man förväntas acceptera till fullo då man roar sig (och andra) på swingersklubb. Man ska till exepmpel vara måttlig med alkoholen, förstå diskretion, kunna ta ett nej osv.

Reglerna är enkla att förstå och självklara att följa. Tycker vi.

Om man vill ha sex med någon på klubb, lägger man helt enkelt handen på vederbörande. Om det är så att vederbörande inte är intresserad så flyttar de bara på handen och så är saken ur världen.

Också enkelt tycker vi.

Den där frånstötande mannen jag berättade om igår klarade inte av att ta ett nej på ett helt igenom moget sätt. Han och hans fru trodde att de "paxat" oss eftersom vi satt och pratade med dem i soffan. Så när jag och Älsklingen lämnat mingeldelen och tagit oss till lekrummen dröjde det inte länge föränn just detta par oblygt pressade ner sig brevid oss. Jag och Älsklingen var måttligt intresserade, så när mannen i paret placerade sin hand på mitt bröst förflyttade jag den bara. End of story trodde jag.

Ett par timmar senare, när vi stod i garderoben och klädde på oss för att åka hemöver mötte vi detta par igen. Den extremt fånige mannen tyckte tydligen att han behövde försvara sin heder då vi nobbat dem och utbrast högt och ljudligt "Jaha, är ni kvar? Vi såg er aldrig därinne..." Fånigt är bara förnamnet.

Just där och då fick vi kanske för första gången på den här resan erfara att vi faktiskt kan lita på vår instinkt. Känns människor märkliga, så är de som regel också det.

1 kommentar:

  1. Instinkter SKA man lyssna till, allt som oftast finns det befog när en "dålig" känsla infinner sig.. // N

    SvaraRadera