onsdag 12 september 2012

Jag straffade Prinsessan

 
Han skriver.
 
Prinsessan hade som ni alla säkert sett, lagt upp en liten önskelista över vad hon ville ha igår. Den inkluderade en hel del bdsm-inslag.
 
 
Det började med att Prinsessan åkte hem till en väninna och hade en trevlig kväll. Hon fick ett meddelande att hon skulle vara hemma till kl 22:00.
 
När hon kom hem så togs hon hårt i håret och slängdes ner i sängen.
 
Jag var en elak fan som slet av henne hennes kläder (hon lyckades få in en örfil som fortfarande susar i huvudet på mig, samt en spark i magen som gjorde att jag höll på att falla in i tv:n i sovrummet.
 
Men 48 kilo mot 98 är kanske lite fusk.
 
Snart låg hon naken på rygg med handlederna fasttejpade mot knäna. Hon drog och slet, men tejpen var helt klart av god kvalitet.
 
Naturligtvis blev Prinsessan än mer uppkäftig och fick små söta smiskningar på sin rumpa som gjorde henne lite mer lydig och "tillmötesgående".
 
Nu kunde jag andas ut lite. Svetten bokstavligen rann ner för min panna och det sved på min kind och mina armar var klösta och slagna. Så dessvärre glömde jag av att fotografera vad jag kreerat för konstverk av Prinsessan.
 
Hon stod på alla fyra fastlåst och kunde knappt röra sig. Hon svor och hotade fortfarande, så därför tände jag ett ljus och skulle droppa smält stearin på henne för att plåga henne. Hon förstörde dock det roliga med att om och om igen blåsa ut ljuset, vilket blev mer komiskt än skrämmande (vi hade båda två lite svårt att hålla oss för skratt), så jag gav upp det.
 
Jag la henne på rygg och särade hennes knän och la mig över henne och styrde in min kuk i henne. Hon var så blöt och kåt, men lyckades ändå att förbanna mig och hota mig.
 
Hon försökte till och med låtsas som hon inte gillade det, men samtidigt som hon försökte säga att det inte kändes något och att jag var fullständigt värdelös i sängen, så kunde hon inte låta bli att stöna tyst av mina stötar.
 
Efter en stund så tvingade jag isär hennes ben och stoppade in två fingrar i hennes trånga fitta och slickade henne. Jag tog lite hjälp av en vibrator och snart hade hon borrat in sitt ansikte i en kudde och skakade av kåthet.
 
Jag hånade naturligtvis henne över att hon inte kunde låta bli att komma och att hon var min slyna, vilket gjorde att hon snart skrek ut sin orgasm så att det slog lock för mina öron.
 
Jag drog upp henne på alla fyra och tog min Prinsessa bakifrån under tiden som eftervågorna från orgasmen fortfarande sköljde över henne.
 
Jag kom i Prinsessans sköna mun och hon tittade upp med sperman rinnande från hakan ner över hennes bröst och frågade om jag var nöjd...
 
Snart låg vi tillsammans och kramades och skrattade tillsammans över hur sjuka vi är som går igång på dessa rollekar. Men det är väl ingen fara, bara vi inte berättar det för någon ;-).
 
Jag kom dock ihåg för sent att jag skulle fotograferat Prinsessan när hon blev straffad... Men här kommer en bild från Prinsessan strax efteråt.
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar