torsdag 20 september 2012

Hur långt vågar vi gå.


Han skriver.

Att vi båda gillade när jag fösvann iväg en stund ur sovrummet när Prinsessan blev knullad i söndags, var naturligtvis en ny upptäckt.

Det är egentligen lite sjukt att jag tänder på att Prinsessan stönar ut sin njutning i ett annat rum, medan jag står och dricker vatten i köket.

Men det bryr jag mig inte om att det är lite twistat, jag gillade att höra hur kropparna stöttes hårt mot varandra och hur Prinsessan stönade högt av njutning.

Att senare se henne lite skamsen och kåt när jag kom tillbaka var bara galet sexigt.

På natten berättade Prinsessan att hon tyckte att det var galet skönt att knulla en annan man när hon visste att jag var i köket.

Vart kommer detta leda oss?

Kommer det innebära att vi skulle tända på att byta partners i olika rum i framtiden? eller är det så att Prinsessan och jag kommer att njuta på än mer suspekta sätt i framtiden, genom att exempelvis ha enskilt sex med andra?

Jag vet inte, men vi har hittat en väg i vår resa som vi uppenbart gillar båda två och som gjorde oss galet kåta båda två.

Tack till denna singelkille som är att lita på på alla sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar