måndag 24 september 2012

Mina klipp

 

Han skriver.


Tror att jag har ganska bra koll på vad Prinsessan kommer att gilla för klipp av mig ikväll.


Jag har ju som sagt gett Prinsessan en uppgift att hitta tre till fem porrklipp som hon tror att jag tänder på.

Jag har en bestämd aning om att jag har bättre koll än hon om vad den andre tänder på.

Men det kanske är så om man är en undergiven slavinna, att man får allt serverat av sin man. Om det innebär att sitta fast i en stupstock på en swingersklubb den 13 oktober och bli tagen av en okänd man bakifrån som hennes "ägare" har valt ut, eller om det innebär att hennes man förser henne med en älskarinna som tar henne med en strapon, spelar ingen roll.

Här är några rubriker på klippen (har mejlat dem till henne) som jag anar att Prinsessan kommer att erkänna att jag hittat rätt klipp som beskriver hennes läggningar:


Extremt nyfiken vad hon kommer att plocka fram för klipp till mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar