måndag 17 september 2012

Skuld


Han skriver.


Som alla förmodligen vet vid det här laget, så är en mmf inte speciellt viktig för mig (jag är helt straight). Så detta med mmf är presenter till Prinsessan som fullständigt älskar dp och allt annat som har med två killar att göra.

Så just nu är Prinsessan skyldig mig så till den milda grad efter alla mmf hon fått, att den skulden skulle ta livet av ett medelstort land.

Jag äger inte bara hennes hjärta, själ och kropp, jag har nu också en kvinna som kommer att göra allt för att ge mig den njutning jag gillar...

Men om jag känner mig själv rätt, så kommer Prinsessan att fortsätta vara helt och fullt kreditvärdig. Man kan säga att hon har obegränsad sex-kredit och lär få fler äventyr där hon får njuta så som hon gillar det. Jag njuter som bekant av att hon njuter.

Men nästa gång hoppas jag få se henne omslingrad om en annan kvinnas kropp. Hon är sjukt sexig när hon har tjejsex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar