måndag 17 september 2012

En kvinnas syn på gårdagen

Prinsessan skriver.

Älsklingen har berättat om vår mmf trekant igår. Allt han skrev var sant. Det är det alltid. Vi har lovat oss själva att vara ärliga i vårt bloggande. Lögner är som bekant bara osexigt.

Jag var rejält nervös innan min Älskling berättade vad för sorts äventyr som väntade. Jag var så pass nervös att upphetsningen blev sekundär och nervositeten primär. Tror det var av den anledningen som Älsklingen valde att berätta att vi väntade ett återbesök av en extrakille som passar oss båda perfekt. Nervositeten var borta som genom ett trollslag... Förväntningarna var höga och kåtheten steg.

Innan vår gäst hade dykt upp satte sig Älsklingen brevid mig i soffan och berättade att om han lämnade oss under sexet så skulle han be mig och extrakillen att fortsätta utan honom. Detta har vi tidigare bara gjort med par, lämnat sexet en stund och låtit den andra fortsätta. Nu ville Älsklingen öppna upp för att göra det med en extra kille. Jag lovade att lyda honom. Pirrigt och porrigt.

Gästen dök upp och det tog inte många minuter innan jag låg i soffan och kysste min man medan en annan man slickade mig skönt. Strax var vi nakna alla tre och jag stod på knä framför dem och sög/runkade dem omvartannat. Det är galet sexigt och förbjudet att njuta av två män, jag älskar det verkligen!

Vi hamnade i sängen, återigen stöttes jag mellan två män. En djupt ner i min hals - och den andre djupt inne i mig bakifrån. Plötsligt säger Älsklingen att han ska hämta vatten och lägger till "forsätt ni". Det gjorde vi. Jag är en lydig kvinna. (Nu skrattar Älsklingen)

När Älsklingen kom tillbaka stod en man och knullade hans kvinna hårt bakifrån. Älsklingen hastade inte till sängen för att göra oss sällskap utan stod en bit ifrån och tittade på oss. Sjukt porrigt och upphetsande.

Visst är det märkligt, att det kan uppstå en sådan närhet mellan mig och Älsklingen då jag knullas av, och knullar med en annan man? För så känns det. Det känns nära. Det är på grund av tillit och ärlighet i vår relation som vi kan våga oss på att bjuda in män, kvinnor och par till vår säng. Det är på grund av fullständig tillit som Älsklingen kan lämna rummet och låta oss fortsätta. Kanske är det just tilliten som blir afrodisiaken där och då?

Igår fick jag äntligen njuta av en underbart skön DP. Jag grenslade min Älskling. Han tog ett fast tag om min nacke och höll mig mot sin kropp och den andre mannen trängde djupt in i min ----. Jag trodde jag skulle komma direkt. Det var så oerhört porrigt skönt att känna dessa två män i mig och hur beslutsamt det tog mig. Underbart. Ofta talas det nedsättande om analsex, och många brukar hävda att kvinnor omöjligen kan uppskatta det. Jag kan bara tala för mig själv, men jag tycker verkligen att analsex är skönt!

Ni vet redan hur jag kom, och att jag kom två ggr. Som vanligt missade nog inte heller grannarna att jag nådde klimax? Fnissar. Älsklingen och gästen kom också. Jag tror nog de båda var lika nöjda med dessa timmar som jag själv?

Imorse vaknade jag tidigt. Som vanligt om möjligt än mer kåt. Skönt sex gör mättar inte mig. Skönt sex gör mig bara än mer sugen. Försiktigt lyfte jag på Älsklingens täcke och letade upp hans sovande k*k som jag genast började suga. Älsklingen vaknade långsamt upp ur sin dröm och fann sin kvinna ovanpå honom. Tror det finns värre sätt att vakna på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar