torsdag 27 september 2012

Den nya modellen

Prinsessan skriver.

Som ni nu vet fungerade mitt lilla trick. Jag hade sett ett videoklipp på nätet med en kvinna som sög en man på ett annorlunda vis som jag bestämde mig för att testa.

Det viktigaste vid oralsex, oavsett om det utförs på en man eller en kvinna, är att den som ger oralsex måste vilja ge, och njuta av att suga, slicka och så vidare. Jag älskar att ge oralsex. Både på män och på kvinnor. Om jag är bra på det? Det är upp till andra att bedöma. Jag kan säga så mycket att Älsklingen var mer än nöjd i alla fall.

Vad gjorde jag då?

Jag använda min tunga på ett annat vis än vad jag brukar när jag suger min Älskling. Tungan brukar jag ha mest ha inne i min mun bortsett från då jag slickar hans k*k. Kvinnan i klippet, och som jag bestämde mig för att härma gjorde en sak jag aldrig provat. Hon lät tungan vara ute ur munnen samtidigt som hon hade k*ken inne i munnen. På detta vis fick liksom hela härligheten skön behandling utan att hon hade han k*k långt ner i halsen.

Långt ner i halsen är iofs trevligt, men jag kan inte göra det non-stop under en längre tid.

Jag vet att förklaringen verkar helt snurrig, jag föreslår att ni tjejer som läser detta prövar er fram. Låt upptäckarglädjen och uppmuntrande utrop leda er rätt... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar