torsdag 20 september 2012

En liten fantasi



Han skriver.

En liten fantasi som jag har, som inte borde vara speciellt svår att förverkliga, är att hamna i ett helt becksvart rum tillsammans med andra par.

Svårigheten är att vi är lite petiga med vilka vi har sex med, så det hade inte funkat urskiljningslöst på exempelvis en klubb.

Men det hade varit galet sexigt att njuta tillsammans utan att se vad andra gör. Att känna ett parfymdoftande huvud mot min mage som sakta rör sig ner mot min kuk, samtidigt som jag knullar Prinsessan bakifrån. Att "tappa bort" varandra och fortsätta ha sex med andra och höra Prinsessan stöna ut sin orgasm någonstans i rummet och känna hur orgasmen kommer krypande med två långhåriga huvuden som rör sig över min kuk.

Jo, sådär skulle en sexig stund kunna te sig en bra dag i oktober ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar