onsdag 26 september 2012

Mina slavar


Han skriver.

Varför jag får så många slavar som skriver till mig är en gåta. Det kan kanske bero på att jag ser ut som en gamla tidens Patron, eller så är det bara så att jag är en slav-magnet.

Idag fick jag/vi ett meddelande på bc som löd:


========== 2012-09-26 kl .... skrev .......===========
Detta kanske är väldigt annorlunda för Er, men jag måste ta chansen.
Det är så att jag är en undergiven kille med minisnopp som har en dröm att få tjäna och slava för ett snyggt par där mannen är välutrustad (för att förstärka känslan av underlägsenhet).
Att jobba och leva fattigt medan inkomsterna går till ett överlägset par är en dröm jag haft i väldigt många år.

Söker i första hand ingen sexuell kontakt, utan bara känslan av underlägsenhet och underkastelse, men jag är öppen och flexibel.

Svaret blev följande:

Hej på dig slav.
Jag är iofs en dominant man, men har lite svårt att se vart vi skall hysa in dig. Det finns små utrymmen som skrubb och en toalett i källaren som inte är använd på flera år.
Dock kvarstår dilemmat att slaveriet avskaffades i princip 1847 och ger mig ett litet problem med skattemyndigheten (som inte godkänner slaveri som ett yrke).
Lycka till slav med att hitta vad du söker. Hos oss skulle du med stor sannolikhet ge upp din roll efter att ha träffat våra bortskämda barn.



Om jag hade samlat på mig alla de slavar som skrivit till mig och erbjudit sina "tjänster", så hade jag nog haft en 10-15 slavar som hade kunnat rasta hunden, handlat, städat, diskat och gjort alla dryga sysslor.

Jag hade t.om. kunnat hyra ut dessa slavar till små events och tjänat en slant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar