tisdag 11 september 2012

De fem budorden

Prinsessan skriver.

Jag och Älsklingen får ofta meddelanden från singelkillar som vill träffas. I nio fall av tio saknar de erfarenhet av sex på flera. Sex på flera är däremot i tio fall av tio deras största sexuella fantasi.

Vad är det som blir fel? En mängd saker skulle jag vilja påstå.

Den största problemet med dessa män och valpar är att de tycks tro att det är en enkel sak att vara delaktig i en trekant. Det är det inte. Att dela säng med ett tryggt par är inte som på porrfilm. I porrfilmer är som regel ödmjuket, finkänslighet, kommunikation, och respekt sällan prioriterade. Utan dessa fem budord skulle våra äventyr garanterat sluta i katastrof.

Män och valpar som tror att det bara är att träffa ett par och "köra på" har ingen aning om hur saker och ting fungerar. Dessa män och valpar skulle vi aldrig våga bjuda in till vår säng.

Det låter kanske magstarkt då jag menar att fokus ligger på min njutning då vi har mmf äventyr. Men så är det. Givetvis ska alla inblandade njuta, och jag är tämligen säker på att våra gäster varit nöjda. Klart är dock att de gäster som det fungerat helt och hållet med, haft insikt om att de som gäst i vår säng inte har någon rätt att ställa krav. Inga alls.

Killar och män som drömmer om att vara med ett annat par saknar alldeles för ofta denna insikt. Att de är gäster. Att jag och Älskingen har rätt att bestämma förutsättningarna.

De talar om att de verkligen vill vara med ett par. Att de skulle njuta av det. Att de drömmer om det. Att de iofs inte gjort detta tidigare men att vi gärna får lära upp dem. (!) Att de inte har körkort, så det vore bra om vi kunde resa till dem. Att de inte ser bra ut men att lampan kan vara släckt. Att det är långt att åka till oss så det vore fint om vi kunde mötas halvägs på en rastplats. Att de förmodligen kommer komma direkt men gärna slickar mig till orgasm. Att kondom är ondödigt. Att det inte "är hela världen om de råkar kyssa mig". Att de tycker att det vore en bra idé om de fick ha sex med mig själva först, medans Älsklingen väntar utanför så att de inte kommer för tidigt i själva trekanten...

Kort och gott, det handlar väldigt lite och alldeles för sällan om vad de kan ge oss, eller mig och alldeles för ofta vad de förväntar sig från oss. Det blir fel helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar