tisdag 25 september 2012

Mer om klippen

Prinsessan skriver.

Jag och Älsklingen har nu mailat varandra sexiga filmklipp. Klipp av vad vi tror att den andre tänder på.

Älsklingen vet bättre vad jag tänder på, än jag själv. Jag har inte helt och hållet koll på vad som får honom att gå fulltändigt i spinn. Jag vet i grova drag vad han tänder på, men han har kusligt bra koll på vad jag fantiserar om och njuter av.

Nu hade han inte exakt 100,00% rätt denna gång. Men nästan. Det var bara någon liten detalj han missade. Jag gillar bondage. Men jag gillar inte när man binder rep runt bröst, och den lilla detaljen förbisåg han. Bortsett från det var det i det närmsta 100,00 % spot on. Huvudet på spiken. Säkert som Amen i kyrkan. You name it.

Jag är inte förvånad. Älsklingen läser mig som en öppen bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar