fredag 28 september 2012

En omöjlighet?

Prinsessan skriver.

Jag fick i uppdrag att hitta två ynglingar på max 21 år att ha sex med. Älsklingen skulle givetvis också vara med, men eventuellt lite mer på sidan av än annars.

Jag satte ut en annons på BC, en annons som lästes av en enorm mängd män. En annons som gav precis NOLL av vad jag sökte. Jag gav upp efter ett tag och plockade bort annonsen. Kanske sätter jag in en ny annons men har svårt att se att gensvaret skulle se annorlunda ut.

Det var inte det att jag inte fick svar, jag fick många svar. Mååånga. Tyvärr var vartenda fullständigt ointressant. Det kanske är så att det inte går att hitta så unga killar som passar? Kanske är mina krav orimliga på så pass unga ynglingar.

Jag vill ha en kille (eller två) som förstår att det inte är en enkel sak att dela säng med ett hyfsat erfaret äldre par. Det är inte en enkel sak att prestera, att få upp den tillsammans med andra och att vara uthållig. Det verkliga sexet är inte som på porrfilmer. Sexet och ställningarna känner man förmodligen igen. Det är nog det enda?

Att vara gäst i någons säng förutsätter att man är ödmjuk, lyhörd, omtänksam... Vi brukar prata om att extrakillar måste förstå sin roll. De ynglingar som svarade på min annons har ingen aning om hur deras roll ser ut.

De har länge drömt om att träffa ett par. De har sett porrfilmer med gangbangs och trekanter där kvinnan "sätts på" lite hur som helst efter killarnas tycke och smak. De tror att det är likadant IRL. Jag kan bara tala för oss. I vår säng fungerar det annorlunda.

Hos oss styr min Älskling, han avgör vilken stämning som råder. Jag behandlas respektfullt. Vi har roligt, vi skrattar och fnissar och vi pratar med varandra. Det är ingen som slänger sig in och tar för sig. Det är ingen extrakille som får sina fantasier uppfyllda per automatik.

Kanske måste man vuxit upp för att inse detta?

Jag är nog en bättre sexpartner idag när jag närmar mig fyrtio än vad jag var när jag var tjugo. Tveklöst. Älsklingen säger också att han är en bättre älskare nu än när han var ung. Tror alla som vuxit upp håller med oss?

Så hur hittar jag dessa två ynglingar som har någon som helst koll på hur man beter sig i ett annat pars säng, som har profilbilder, som ser bra ut, som klarar av att skriva flera meningar i följd och som inser att detta inte i första hand handlar om dem? Är det så att jag måste höja åldersspannet till 25, 26 år?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar