tisdag 11 september 2012

Lite shopping ikväll.




Han skriver.


Ikväll har ni säkert förstått att vi skall ha lite kinky bdsm-lekar hemma. Prinsessan ville bli fotograferad, vilket säkert kommer att synas här på sidan i eftermiddag/kväll.


Men när vi är klara med detta, skall vi sätta oss (Prinsessan kanske inte kan sitta på grund av sina röda skinkor) i soffan och surfa runt bland sexleksaker.

Jag vet att Prinsessan vill ha en Fairy som går på 220v. Hon gjorde slut på en uppladdningsbar historia efter bara ett halvår, så denna gång kommer vi välja en som går på el (får köpa hem en bunt med proppar).

Kanske köper jag en kukring till mig själv och eventuellt en sexig sak till Prinsessan som går att fjärrkontrolleras mer exakt än det ägg som vi har.

Jag vet också att min lilla analslyna gillar pluggar, så det lär väl bli en kinky plugg också i all hast.

Sedan har vi det där med outfit till Prinsessan.

Jag anar att hon vill vara min slavinna/slyna på EWS-festen på Adam o Eva i oktober. Hon har uttalat ett intresse att fästas fast av sin man i en stupstock på klubben som en slavinna och bli tagen bakifrån av en okänd man som hennes ägare valt ut till henne. Så då lär jag också ha rätten att välja outfit till min slavinna.

Så nu tänkte jag kika runt lite på sidor och se om jag hittar en outfit som passar en Prinsessa/slyna/ängel/slavinna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar