fredag 28 september 2012

En extra extrakille?

Prinsessan skriver.

Vi överväger att leta upp ytterligare en extrakille som vi (mest jag) kan roa oss med då och då. Vi iofs redan funnit den där extrakillen som passar oss perfekt. Honom kommer vi fortsätta träffa så länge han (och vi) vill. Han är singel - men kommer gissningsvis inte vara det hela livet och chansen att en ny partner lånar ut honom till mig och Älsklingen är väl i det närmsta obefintlig?

Nu är vi inte där än, men vi funderar på att ändå börja leta lite smått efter ytterligare en man. Tänk om vi helt plötsligt står utan? Kanske skulle vi om vi hittar en "back-up kille" ha två extra män vi kunde träffa samtidigt? Vilda och galna tankar, samt extremt porriga bilder flashar förbi i mitt huvud just nu kan jag lova...

Så här långt har vi träffat 5 olika singelkillar.

1:a gången var nog en ren lyckträff. Jag såg en kille, pekade ut honom för älsklingen och vips så stod jag på knä med två k*kar framför mig. Denna kille var UNG - och i hans ögon var jag nog en sk. MILF. Honom hittade vi i Norrköpings sexigaste källare, så att han hade erfarenhet och någorlunda koll på koderna kändes det som att vi kunde utgå ifrån.

2:a gången var en absolut sexuell katastrof! Efter detta bottennapp insåg vi att en extrakille måste ha varit med ett annat par tidigare! Killen kom i kondomen innan han kommit in i mig. Ridå. Spänningen blev tydligen för stor? Den "stackaren" har till och med kontaktat oss och bett om en ny chans. Idiot. Denna kille var jämnårig med mig om jag inte minns fel.

3:e gången hade vi gläjden att finna en kille som var extremt trevlig, artig och ödmjuk. Han hade varit med andra par tidigare och han var BS. Honom kommer vi dock inte träffa igen. Jag tror han hade passerat 40.

4:e gången hade vi hem en kille som inte dykt upp som avtalat en gång tidigare.  Han fick oss dock att ge honom en ny chans då han hade en bra ursäkt och ett trevligt sätt och språk. Nu, efteråt har vi bestämt oss för att ALLTID lita på magkänslan, och aldrig vika från våra regler. Beter sig någon märkligt och/eller opålitligt så är de förmodligen också märkliga och/eller opålitliga. Han hade full koll på våra regler innan träffen, men valde att strunta i dem under akten och efteråt. Han hade passerat 40.

5:e gången (och fler därtill) har vi haft "vår" extrakille på besök. Han passar oss perfekt. Han är rolig, lätt att ha att göra med, lyhörd, respektfull... Man kan definitivt säga att vi litar fullt ut på honom. Sist lämnade till och med Älsklingen rummet och upptäckte det sexiga i att höra sin kvinna knulla i ett annat rum med en annan man. Denna kille har också passerat 40.

Jag tror att näste extrakille kommer vara mellan 40 och 50 år. Eller inte. Ju mer jag tänker på det inser jag att åldern inte säger någonting. Ynglingen vi träffade på S.U.S i Norrköping visade sig ha oceaner mer respekt, lyhördhet och ärlighet än vad 40+ killen med talets gåva hade.

Det är inte lätt att hitta killen det känns helt rätt med, och om vi nu ska börja leta efter en kille till så kommer vi ha att göra. Nästa äventyr blir nog EWS festen i Norrköping, kanske hittar vi den där "back-up" killen där? Eller inte. På EWS festen kommer vårt främsta fokus ligga på att hitta ett sexigt par, med passande BMI, hon bör vara rakad och mer än gärna bi, de bör vara sociala, se bra ut...

Även om listan på önskvärda egenskaper är lång, så är jag övertygad om att vi kommer lämna källaren mer än nöjda även denna gång. Jag längtar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar