fredag 21 september 2012

Sex på tid.


Fick idag en förfrågan på BC från en kille som var sambo. Han undrade om vi hade lust att träffa honom hemma hos oss mellan kl 17:00 och 18:30...

Jag lägger inte speciellt mycket värderingar i detta med att vara otrogen (det finns säkert situationer där det är förmildrande med viss otrohet), men det blir ju lite smutsigt och billigt att smyga iväg från sin familj och vara otrogen innan fredagsmyset.

Nä, vi gillar att ha sex med killar och tjejer som känner sig trygga med att vara hos oss och som vi vet har en god skopa moral. Vem vågar träffa en extrakille som inte ens respekterar sin egen kvinna? Vilken respekt skulle han ha för oss och våra krav.

Jag tycker att om man inte är nöjd med sin relation så får man fixa det. Vill inte den andre, så är det ett tecken på att viljan att förbättra inte existerar. Då kvarstår två val: Lev vidare i missär och sluta beklaga dig, eller lämna och sök din själsfrände. Det är osunt att leva i en sexlös relation.

ALLA människor som är genuint förälskade, vill slänga sig i varandras armar och knulla som galningar ibland. ALLA människor som är genuint förälskade vill kyssas och älska ibland och ALLA genuint förälskade människor onanerar ibland och känner sig myssugna ibland.

Det är den trista grå vardagen där par behandlar varandra med respektlös iskyla som jag mår illa av.

Jag skulle aldrig kunna såra min Prinsessa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar