fredag 28 september 2012

Hur det egentligen gick till


Han skriver.

Jo, Prinsessan har rätt om hur det gick till i stora drag. Dock hade hon inte helt hundra koll på vad som hände. Hon och en väninna hade njutit av god mat och stora mängder gott vin och fnittrande pratat om "sex & samlevnad" i vårt kök.

Jag kröp till sängs lite tidigare och lämnade dessa två kvinnor att fortsätta sina diskussioner om män och annat.

Efter en stund vaknade jag upp ur mitt halvsovande tillstånd och såg min söta Prinsessa försöka klä av sig tyst och diskret så att jag inte skulle vakna. Men det hade nog varit en större möjlighet att jag kunnat somna vidare om ett 1:a maj-tåg från Sovjetunionen 1975 kört genom sovrummet, än att min lilla 48 kilos Prinsessa snubblande och fnissande försökte få av sig kläderna.

Diskret som hon är så "viskade" hon (Prinsessan kan faktiskt inte viska. Hon talar bara med en lägre ton) att hon ville ha sin vibrator, för att hon var så kåt.

Hon började rota runt och lyfta på madrassen i hopp om att hitta någon speciell vibrator (vilken har jag ingen aning om).

Jag flyttade på mitt täcke och det fick henne att sluta sitt rivande och bökande efter vibratorn.

Hon log med hela sitt söta ansikte och sa "mums...", innan hon kröp tätt intill mig och la det ena benet över min höft.

Prinsessan började viska i mitt öra... Jo, det var ord som hade kräft en hel del censur, så jag väljer att inte skriva exakt vad hon viskade. Men det kan sammanfattas med att hon ville ha sex, hon ville ha hårt sex och hon ville att jag kom i henne eller hennes mun. Hon ville ha mycket av allt. (det blev en riktigt bra sammanfattning av vad hon sa).

Hon tog min kuk och smekte sin ftta med ollonet. Att hon var kåt, var uppenbart. Det fanns inte tid eller intresse för förspel, utan detta handlade om att få komma så snabbt och så skönt som möjligt. Ett förspel var liksom meningslöst när man är så kåt som vi var då.

Jag la mig över Prinsessan och tog henne hårt. Jag hörde hur hennes väninna gick utanför den icke helt stängda dörren och det var uppenbart att hon måste ha hört ljudet av våra kroppar som stötte hårt mot varandra. Hon kan inte ha undgått den knarrande sängen och våra stönanden. Förmodligen såg hon oss knulla om hon tittat in genom dörrspringan. Själva situationen var extremt upphetsande och erotisk.

Men med riktigt underbara människor (som Prinsessans väninna är), så bryr man sig inte om de råkar höra att man njuter av ett riktigt skönt knull. Dessvärre vet jag inte om hon tyckte att det var så roligt att höra oss stöna och njuta under tiden som hon låg fem meter från oss i ett annat rum på soffan och försökte sova. Stackare...

Prinsessan gjorde liksom ingen hemlighet av att hon var nära att komma. Hon "viskade" hur skönt det var och att hon var nära att komma, innan hon till slut trodde att en kudde stoppar allt ljud om man bara trycker ansiktet mot den... Återigen stackars vår gäst.

Avslutningen blev en av mina favoriter, d.v.s. att Prinsessan ligger med sin kind mot min mage och suger, runkar och slickar min kuk tills jag kommer.

Jag kanske inte var helt tyst jag heller (Prinsessan var verkligen inte diskret med att jag kommit i hennes mun och ansikte, när hon viskande letade en handduk att torka av sig med), så återigen stackars vår gäst som fick ligga och lyssna på detta. Det måste ha varit en plåga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar