måndag 12 november 2012

Växla mellan porr, älska och kela.

Han skriver.

Det var en spännande resa vi gjorde igår. Nu menar jag inte bara sexuellt, utan kanske i första hand känslomässigt.

Jag var galet kåt och hade varit det i princip hela dagen. När vi började våra sexäventyr på kvällen så njöt jag av den kinky känslan av att höra hur min Prinsessa stönade av njutning i ett annat rum med en annan man.

En stund senare njöt vi av att idka porrfilmssex tillsammans. Jag tror att dessa sekvenser hade kunnat platsa i vilken porrfilm som helst. Dock med undantaget att det inte var någon som gjorde det annat än för njutnings skull.

Vi kom över Prinsessans ansikte och porrfilmssexet var över. Från kinky till porr...

På kvällen älskade vi med varandra innan vi somnade i varandras armar. Mer kärleksfulla och nyförälskade än när vi träffades...

Vår kärlek är underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar