söndag 4 november 2012

Jag vaknade inatt

Han skriver.

Vaknade inatt med en febrig Prinsessa vid min sida. Jag kände hur det värkte i min mage av kåthet.

Jag hade drömt en sjukt sexig dröm om att Prinsessan stod på knä och blev nersölad.

Jag vaknade sakta upp ur min dröm och kikade ner. Prinsessans hand hade ett hårt tag om min hårda kuk som värkte i hennes hand. Hon sov djupt under tiden hon kramade pulserande med sin hand om min kuk och stönade lätt.

Jag trodde jag skulle dö av upphetsning. Men istället för att ta min kuk ur hennes hand och göra färdigt jobbet själv (Prinsessan hade ju feber inatt), så somnade jag om och drömte sjukt kinky drömmar resten av natten.

Nu är jag så upphetsad att mina händer darrar och mina tankar dras hela tiden till sex och porr.

Ikväll måste jag få min efterlängtade orgasm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar