onsdag 28 november 2012

Att växla mellan intressen.

Han skriver.

Har märkt att jag växlar mellan vad jag tänder på. Ibland fantiserar jag om bdsm-situationer, där jag ger Prinsessan den njutning som hon älskar. Ibland fantiserar jag om något annat spännande.

När vi träffades så var det sexigaste jag visste när Prinsessan lekte med sexleksaker. Nu är dessa leksaker mer ett tillbehör till något annat.

Ibland handlar det om gruppsex eller att lämna Prinsessan i händerna på någon eller några andra.

Oavsett vad, så ändras mina intressen långsamt fram och tillbaka. Mina sexuella drömmar är med andra ord inte konstanta, vilket gör mig galet glad.

Detta måste ju betyda att jag får leva ut de fantasier jag har. De behöver med andra ord inte stanna i fantasin om jag inte själv vill. Det räcker att öppna munnen och säga vad jag vill, så kommer Prinsessan att göra vad hon kan för att ge mig detta.

För ett par veckor sedan så tände jag på att Prinsessan hade sex med en annan man när jag var i ett annat rum. Vi prövade det och det var en sjukt sexig situation för oss båda.

Efter helgen när jag fick världens sexigaste stund mellan Prinsessan och en annan vacker kvinnas munnar har jag fastnat vid att vilja utforska mer om sex med två kvinnor.

Sexualiteten förändras med andra ord, vilket gör att de ramar och de önskemål vi hade för ett tag sedan inte nödvändigtvis är aktuella längre... Kanske dags att prata om vilka resmål vi vill uppleva framöver?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar