söndag 25 november 2012

Träningsvärk!!

Han skriver.

Jo, som Prinsessan skrev så träffade vi vår extrakille och ett fantastiskt par. Detta betydde att sängen bestod av tre ytterst trevliga och hetrosexuella män, tillsammans med två sjukt sexiga bi-kvinnor som lyste som två vackra juveler i sängen.

Vad som hände är väl ganska uppenbart. Vi alla somnade nöjda och glada på kvällen efter ett äventyr som nog innehöll någon ny erfarenhet för oss alla på något sätt.


Träningsvärken som Prinsessan skrattar år mig för idag kom till från att jag stod vid sängen med böjda knän... Varför jag stod så var att min kuk "råkade" hamna mellan kvinnornas munnar när de kysstes. De turades om att ge mig en njutning som inte går att beskriva med ord... Två kvinnors händer och två munnar är värt en jäkla träningsvärk idag. Bara en idiot hade gnällt över att det värkte i musklerna... Imorgon lär träningsvärken vara än värre... Hur skall jag förklara för "icke invigda" var min träningsvärk kommer ifrån.

Vi hoppas naturligtvis på fler träffar med dessa vänner... Vi hoppas på ett klubbesök tillsammans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar