lördag 24 november 2012

Femkant?

Prinsessan skriver.

Hej. Förlåt för extremt dåligt bloggande från vår sida. Vi har haft mycket med våra jobb, båda två och bloggandet har fått kliva lite åt sidan.

Men ikväll...

Ikväll ska vi på en privat sexfest! Det blir ingen stor fest, vi blir fem personer. Jag, Älsklingen, vår extrakille och ett annat par. Vi har inte träffat det andra paret, men vi har sett lite bilder, vi har mailat och vi har blivit "lovade" av vår extrakille att det andra paret är i vår smak.

Visst låter det spännande?

När man går på klubb, så finns det massor av folk som vi inte tänder på. Det finns folk vars läggning vi inte är helt hundra på och vars gränser vi inte har en aning om. Man famlar lite i mörker så att säga... Vi har som bekant råkat ut för bland annat gråtande kvinnor och män som har noll koll på hur man beter sig bland folk.

Ikväll känns det tryggare. Vi vet mer. Vi vet exakt vilka som kommer vara med, vi vet vilken läggning alla har och vi har också pratat om vilka regler, förhoppningar och allmänna tankar alla inblandade har.

Jag har porrsurfat lite och letat efter femkanter. Det gick sådär. De flesta femkanter handlar om fyra män på en kvinna. (Det behöver inte vara helt fel) ;-) Ikväll blir det dock mmmff - och detta sökord funkar inte på någon av de sidor jag brukar besöka.

Vad jag ser framför mig är tjejsex, partnerbyten, flera män i munnen, dp.... You name it.

Häromdagen konstaterade jag att när jag och Älsklingen kollar på våra favorit porrfilmer hemma, så har vi redan gjort vad de gör i filmerna. Det är lite skruvat?

Vi som kommer träffas och ha sex ikväll har liknande syn på sex. Det ska vara roligt, skönt, fyllt av upptäckarglädje och nyfikenhet.

Jag tror vi kommer få en fantastisk kväll och natt. Tänk på oss...

2 kommentarer:

  1. Önskar er en trevlig och lustfylld kväll! Återigen tack för en kanonblogg som fått mig och. Min sambo att upptäcka en ny värld. Har inte provat något än men funderar på att göra ett "studie"besök på ett ställe Örebro.
    Lite tack vare eran blogg har vi vågat ta ett steg till eran och många andras underbara värld.
    Mvh: J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de fina orden! Det är riktigt kul att höra att du och din sambo har börjat er egen upptäcksresa!
      Vi önskar er lycka till!

      Radera