tisdag 6 november 2012

Regler

Han skriver.

Om man tittar tillbaka så har våra ramar successivt breddats för varje gång vi haft ett spännande äventyr tillsammans med andra.

Men bara för att ramarna ändras, så innebär det inte att alla regler förändras. Vissa har vi som så starka regler att vi knappast kommer att ändra dem, medan andra handlar om tillit över den eller de vi har sex med.

En regel som vi absolut inte kommer att ändra, det är kyssandet. Den något röriga regeln av att jag inte kysser andra och Prinsessan bara kysser kvinnor, gör att jag inte kysser andra kvinnor än Prinsessan, medan Prinsessan inte kysser andra män än mig. Sedan att hon älskar att kyssas med en sexig kvinna är i min och Prinsessans värld en annan sak. Kanske en rörig och konstig regel, men den är viktig för oss.

Men nu håller vi på att ändra våra regler lite för vår extrakille. Vad detta innebär i slutändan vet vi inte. Men det har med att göra med att han har visat sig vara att lita på. Det gör att vi kan slappna av och njuta mer av att ge Prinsessan fantastiska äventry på tre.

Jag tror att just det vi gör genom att gå igenom reglerna frekvent, gör att vissa regler kan komma att tillkomma, medan andra byts ut eller tas bort.

Om förutsättningarna förändras så förändras också reglerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar