torsdag 8 november 2012

Ett brev

Prinsessan skriver.

Jag fick ett meddelande på BC från en osnuten valp på tjugo år. Skrattar lite. Det var harmlöst och han hade ambitionen att skriva ett trevligt meddelande. Sådant ska uppmuntras!

Men.

Redan efter hälsningen kom första tabben.
  • "Jag är en ung kille med en extra dragningskraft till äldre kvinnor"
Jag är betydligt äldre än tjugo år. Det vet jag mycket väl och jag sitter inte och önskar jag vore tjugo igen. Men allvarligt, om man nödvändigtvis måste använda ordet "äldre" om kvinnor, och OM man vill få dem i säng ska man lägga till ordet "lite" precis innan ordet "äldre". (Det andra felet i meningen struntar jag i, jag förstår vad han menar)

Tabbe nr 2 kom omedelbart efter.
  • "har länge fantiserat om det och att vara med ett par så tänkte höra med er och slå två flugor i en smäll"
Han tillägger genast att det.
  • "skulle ju bara vara en bonus att kvinnans kropp är så himla läcker som den är"
Jag förstår givetvis att killen tror han givit oss en komplimang. Denna typ av förklaringar från potentiella extrakillar får vi tämligen ofta. Att de har en fantasi som de vill uppleva. Att de tycker jag är sexig.

Dessa killar frågar aldrig om vad vi söker och de berättar aldrig vad de kan erbjuda oss. Det handlar alltid om dem själva primärt, vi blir statister i deras önskan om porrfilmssex.

Det är minst sagt osexigt att vara delaktig i något för att en främmande människa ska "slå två flugor i en smäll". Vem vill refereras till en fluga?

Det är inte så att jag ligger stilla på rygg i våra mmf trekanter och låter mig tillfredsställas. Tanken är givetvis att alla inblandade ska ha en härlig och sexig stund. Att ha sex i en trekant förutsätter att alla inblandade är osjälviska nog att GE njutning innan de själva förväntar sig att nå klimax.

Killar som tror att det är så enkelt att man bara dyker huvudstupa in i ett sexigt äventyr likt en kamikazepilot och tar för sig av hela härligheten är i mitt och Älsklingens tycke de absolut sista vi vill dela säng med.

Spiken i kistan för denna tjugoåriga yngling blev dock
  • "Jag är sambo men hon vill inte vara med och utforska sex så därför får man söka på egen hand"
Vaddå "får"? Är det ett konsensus beslut? Det tror jag inte. Jag tror det är hans eget beslut och hans egen "enkla" lösning på ett allvarligt relationsproblem.

"Hon vill inte" utforska så då letar jag upp egna äventyr? Det är mest sorgligt tycker jag. Killen var nyss tonåring och sitter redan hellre i en relation som inte ger honom vad han söker än avslutar den och hittar en tjej att bli lycklig med. Fan, när man är tjugo ska man väl älska livet?

Jag kanske är gammal, men jag förstår inte, att man då man är tre äpplen hög, eller tjugo år ung inte finner "vanligt" sex äventyrligt nog? Varför så bråttom till nästa nivå? Njut av det ni upplever nu! Utveckla er sexualitet långsamt. Jag tror att en sexuell grundtrygghet tar tid att bygga upp.

Som Strindberg sa "det är synd om människorna".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar