fredag 30 november 2012

Ett löfte till Prinsessan

Han skriver.

Igår satt vi i soffan på kvällen och småpratade.

Prinsessan tittade på mig med sina hundvalpsögon och beklagade sig lite. Hon tittade på mig och bad mig om en riktigt kinky session nästa vecka när vi är barnfria.

Hon ville att vi skulle testa "hardcore bdsm". Inte något som innehåller en gnutta vanilj. Inte ens ett vaniljkorn får nudda detta rollspel.

Jag frågade om hon verkligen var säker på detta, vilket hon funderade på ett par sekunder och sedan nickade bestämt. För säkerhets skull gjorde vi klart stopporden, så att det inte finns några frågetecken runt det.

Så nästa vecka skall jag ge min lilla 48 kilos Prinsessa ett äventyr som kommer att bli spännande. Nu har jag några dagar att planera och förbereda för detta, vilket betyder att hon inte vet vilken av veckans sju dagar det blir. Lika lite vet hon vad som kommer att ske.

Det enda hon kan vara säker på är att jag kommer att ta detta löfte seriöst... Detta blir min kärlekspresent till henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar