torsdag 15 november 2012

Kränkning

Han skriver.

Prinsessan och jag satt i bilen i morse och pratade om viljan att ha sex med den man lever ihop med.

Diskussionen började med att vi pratade om att drömma om sex. Skillnaden på att drömma om sex när man har ett fantastiskt sexliv, mot när man har ett sexliv värdigt en enuck, är enorm.

Vi var nog överens båda om att våra drömmar nu handlar om sexiga äventyr och porriga situationer, mer än om sexet i sig.

När sex inte fungerar så handlar min drömmarna om att få knulla... Inte om kärlek och romantik. Inte heller trekanter eller bdsm, utan bara om att få knulla... Behovet av sex är starkare än nyfikenheten på äventyr.

Så för mig är det ett sundhetstecken i vår relation att jag drömmer knasiga drömmar om sex ibland. Det betyder att jag har ett sexliv som inte kunde bli bättre.

Diskussionen gled senare över på sexlösa perioder såsom efter barnafödsel, o.s.v. Naturligtvis är detta en annan sak än när man bara slutar vara tända på varandra. De män som klagar på sina kvinnor att de inte är intresserade av sex efter en förlossning, borde kanske växa upp några kilo och inse sin roll som nybliven pappa.

Men det kvarstår ändå en fråga som är intressant i just detta och det är skillnaden på att ha sex, ge sex och få sex.

Jag älskar att ge min Prinsessa skönt sex. Det resulterar i att jag får bra sex av henne. Tillsammans har vi underbart sex.

Men om inte jag är sugen på sex, så hindrar inget att jag ger henne skönt sex genom att ge henne oralsex eller smeka henne till orgasm. Omvänt finns det inget som hindrar henne från att ge mig njutning genom att suga eller runka av mig.

Den absolut värsta förolämpning man kan ge en annan i mitt sätt att se det är om man inte ens skulle vilja runka av sin man eller smeka sin kvinna till orgasm... Vad säger man egentligen till denna person indirekt?

Att man inte vill knulla är en sak, men att man inte ens vill ta på sin man eller kvinna är naturligtvis kränkande. Det lär inte fortsätta i ett gemensamt underbart sexliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar