tisdag 27 november 2012

Ännu mer första gången

Prinsessan skriver.

Detta är en ansvarsfull vecka. Förra veckan var en av de porrigaste veckorna jag någonsin upplevt. Gruppsex/femkant är tämligen avancerat även om det funnits tillfällen tidigare som varit minst lika, eller än mer eggande.

Att uppleva något nytt som man aldrig fått testa tidigare är givetvis enormt eggande. Handlar det dessutom om något "kinky" eller "förbjudet" blir åtminstone jag än mer upphetsad.

Första gången jag delade säng med Älsklingen hittade han genast min erogena zon - utan någon som helst hjälp eller information. Det jag tidigare bara kunnat drömma om, blev verklighet vår första natt tillsammans då han lät mig njuta av stimulans därbak. Ren och skär lycka!

Första gången jag fick njuta av en kvinna var det givetvis en stor "grej" och enormt spännande. Mycket av upphetsningen låg naturligtvis i att jag bröt en barriär och fick uppleva något jag fantiserat om i åratal innan. Succé.

Första gången jag fick sitta fast mellan Älsklingen och ytterligare en man i en kinky DP höll jag på att svimma av kåthet. Trekanter skulle förmodligen kunna kallas tabu av många?

Vi gillar att spränga gränser och testa nya saker. Vi har gjort det mesta som går (tror jag) då man har lyckan att befinna sig i en sexig mmf trekant. Vi har nosat på en ffm trekant - men inte mer. Fyrkanter med och utan partnerbyten har vi också provat, och insett att vi gillar. Nu sist fick vi testa gruppsex, eller en femkant (vad man nu ska kalla det?) och vi njöt båda två maximalt av alla möjliga varianter vi fick till.

Vi har fått mersmak, och ser fram mot nästa gång vi har lyckan att få njuta av sex på fler. Vad vi kommer hitta på är i skrivande stund (mig veterligen) inte klart. Men jag hoppas på sexiga träffar med trevliga par, sköna trekanter med extra män eller kvinnor.

Kan man skriva till Tomten om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar