måndag 12 november 2012

Kul experiment.

Han skriver.

Prinsessan har redan skrivit lite om händelsen igår.

Jag ville pröva att experimentera med känslan att prinsessan hade sex i ett annat rum med vår extrakille som vi båda litar fullt på.

Situationen var riktigt sexig. Att veta vad hon gjorde och samtidigt skaffa bilderna i huvudet utifrån de ljud jag hörde. Sexigt och porrigt som ni måste testa (om ni känner för det naturligtvis). Det enda som saknades var en kvinnas mun runt min kuk. Det var liksom sexigt en stund, men efter ett tag så saknade jag fysiskt sex mer än bilderna i huvudet.

Men det är som sagt sexigt med ljud... Att ana vad som händer, men ändå inte veta.

Skall pröva detta omvänt med en kvinna någon gång. Tror Prinsessan kommer att gilla det lika mycket som jag (hon har iofs redan testat att lämna mig med en annan kvinna en kort stund).

Vad vore väl sex utan modet att pröva nya saker?

Tänk om modet stannade vid att ha sex under täcket med släckt lampa. Jag anar att ingen kan vara nöjd när sex blir trist.

Innan vi somnade frågade jag Prinsessan vad hon gillt mest. Prinsessan berättade i detalj vad hon hade gillat och hur sexigt det hade varit att sakna mig under tiden hon knullade en annan kille. Naturligtvis blev vi båda så upphetsade att vi knullade en sista gång innan vi somnade i varandras armar.

Ramarna är som sagt ändrade för just denna extrakille. De andra ramarna gäller fortfarande när vi träffar nya sexpartners.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar