torsdag 30 januari 2014

Bilden av en fantasi

Prinsessan skriver.

Detta illustrerar en av mina hetaste och mest kinky fantasier. En fantasi så snubblande nära min gräns. Gränsen för vad jag inte vill uppleva på riktigt. Eller kanske gränsen för vad jag vill?

Att leka auktion och "säljas" av min Älskling. Extremt upphetsande fantasi som eggar och lockar.

Hur det skulle se ut?

I min fantasi sker det på en swingersfest bland andra likatänkande. En vacker och ordnad miljö. Champagne och dekadens. Fnitter och stön. Händer och tungor. Min dominante Älskling. En auktionsutropare och oro som ändras till extas.

I fantasier finns inga faror. I fantasierna kan man närma sig gränser tryggt. Tänk vad skönt att blunda och förflytta sig i tid och rum. Skönt, sexigt och spännande.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt trevlig blogg.
    Tänk att man inte hittat hit tidigare.
    Ska bli kul att följa era äventyr.

    / Dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Dag,

      Tack för dina fina ord, lite synd att du skulle hitta till oss precis då vi fick en "svacka" i skrivandet. Nu känns det roligt att skriva igen...

      Radera