fredag 14 februari 2014

Alla Hjärtans Dag

Prinsessan skriver.

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Fint det.

Blomsterbutiker säljer enorma mängder röda rosor och färdiga buketter med cellofan runt om. I tv-sofforna pratades det om presenter och kocken lagade en romantisk middag.

Jag säger bara en sak.

Strunta i Alla Hjärtans Dag i år. Engagera dig i din älskade de andra 364 dagarna istället - och ge fingret åt detta massproducerade och krystade firande. Det törs jag lova är en betydligt bättre investering i din relation.

På måndag röstar jag för en liten present och fotmassage följt av att du ger din älskling en skön avslickning/avsugning. Utan att förvänta dig något tillbaka.

Älsklingen är borta, och kommer inte hem förrän det är dags att sova. Jag tänker ändå hålla mig vaken och välkomna honom på lämpligt vis. Nyduschad, med ett glas vin och varm mat. Som grädde på moset har jag lovat honom en massage då han suttit i bilen många timmar det senaste dygnet.

Extra allt på det? Det kan hända. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar