onsdag 19 februari 2014

Fyrkant till den 28 februari


Han skriver:
Min uppgift är att försöka hitta ett spännande par för nästkommande helg när vi är barnfria. Förhoppningsvis kan vi få ett par att besöka oss hemma, då vi inte vill utnyttja vår hundvakt mer än nödvändigt.

Vi kommer att börja aftonen med en liten middag. Det är faktiskt lite av själva grejen att sitta och prata om allt möjligt under en middag, samtidigt som att det är uppenbart att alla sitter och tänker att ”snart skall jag knulla den personen”.

Det är sexigt att känna hur det flörtas lite under bordet. En hand på låret från en kvinna. Ett knä från henne som trycks mot ens eget knä. Ja, ni förstår säkert vad jag menar.

Då vi inte tillhör den kategorin som bara vill slänga oss handlöst i sängen med okända människor och knulla, så är själva mingel-delen viktig för oss. Att prata och lära känna varandra under tiden kåtheten växer i kroppen.

Våra händer kommer säkert att bli djärvare och djärvare allt eftersom vi känner oss trygga. Ett och annat glas vin senare så kommer nog middagen redan vara över. Kanske har Prinsessan redan slukat vår gästs kuk och hans kvinna har med stor sannolikhet redan börjat sitt arbete med att röra sitt huvud upp och ner över min kuk med min hand över hennes nacke.

Vi hoppas hitta ett par som är lättsamma med sin syn på sex. Sex skall vara roligt, lustfyllt och skönt.

Förhoppningsvis hamnar vi i sängen och njuter av kvinnorna. Lite av grejen med att träffa par är att det är galet porrigt att bryta de normer som finna att man ”äger” sin respektive fysiskt. Det finns få saker som är sexigare än att se och höra min kvinna ha sex med en annan man samtidigt som hans fru stönar ut sin njutning på alla fyra framför mig.

En sak som vi båda hoppas kunna uppleva med ett annat par nästa gång är att ha sex i olika rum. Att knulla med en annan kvinna under tiden som Prinsessan är i ett annat rum och knullar med hennes man. Detta är ett ”trappsteg” som vi båda känner för att testa.

Då Prinsessan är super-bi, så hoppas vi naturligtvis på att denna kvinna gillar tjejsex. Då kommer vi män få en vacker syn som vi kan plocka fram en grå höstdag.

Jag älskar att bli avsugen och om vi alla har samma intresse, så kommer det med stor sannolikhet sluta med att kvinnorna ger oss män vad vi gillar.

Detta hoppas jag kunna ge Prinsessan och mig den 28:e.

Håll tummarna för att vi hittar vad vi söker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar