torsdag 27 februari 2014

Fantasi eller verklighet


Han skriver:
Att ha en bild över en händelse är inte alltid densamma som att genomföra något i verkligheten. Däremot är de bilder av händelser det som jag njuter mest av. Om de är sanna och upplevda, så förstärks bilderna i min hjärna än mer.

Men samtidigt kan man få en känsla av surrealism när man går från en erotisk fest. Känslan av att man levt i ett mellanting mellan fantasi och verklighet. Bilderna av minnen kan lätt blandas med fantasi.

Jag är helt övertygad om att merparten av mina vänner skulle tro att jag ljög ihop en historia om jag berättade en bråkdel av de händelser jag fått uppleva. Det är dekadenta fester med venetianska masker och kåpor, det är 1700-tals fester på herrgårdar och det är erotiska rollspel som låter som en väl producerad porrfilm.

Just nu så ser min hjärna massor av händelser. Fantasier blandas med upplevelser i ett fasligt virrvarr och allt handlar om Prinsessans uppgifter. En uppgift att arrangera en trekant med en extratjej och överraska mig med detta och en händelse där vi skall träffa två extrakillar och göra verklighet av Prinsessans fantasi.

Bilder ploppar upp från när vi träffade en extratjej senast. Vi träffades över några glas vin och småberusade tog vi en taxi tillsammans till Kino i Sthlm och handlade upp oss på en strapon.

Bilder dyker upp i min hjärna om hur jag satt i en fåtölj och njöt av synen av Prinsessan och denna kvinna slingra sina kroppar runt varandra. Bilder dyker upp om hur jag ställde mig bakom henne under tiden hon slickade Prinsessan… Bilder av hur två kvinnor kysstes med min kuk mellan deras läppar och bilder hur Prinsessan togs bakifrån av en annan kvinna med strapon, medan jag smekte kvinnans bröst och munknullade Prinsessan.

Minnena är underbara och det är en gåva att få leva med en kvinna som ger mig alla dessa upplevelser utan att känna svartsjuka.

Tänk dig att titta upp på din kvinna under tiden du har sex meden annan kvinna och se hennes nöjda blick. Ett stort leende som är blandat med ren kåthet.  

”Har du skönt med min man?”

Om man inte var swingers, så skulle den frågan vara skrämmande att höra bakom sig om man hade en annan kvinna stönandes under sig. Men för en swinger är denna kommentar underbar. Det är få saker som är sexigare än när två kvinnor pratar om hur de knullar under tiden man har sex med dem. Bara det är njutning för gudarna.

Om två helger har Prinsessan fått en uppgift att följa. Den handlar om hennes fantasi hon haft ett tag nu. Att ha sex med tre killar samtidigt. En liten minigangbang eller en mmmf som kanske låter lite mer nyanserat.

Prinsessan letar just nu upp unga män som finns i verkligheten. Det är som vi skrivit tidigare en massa profiler som är rena rama lögnerna. Bilder som är hämtade från nätet, mått och ålder som är påhittade och civilstånd som är uppdiktade. Lögn, lögn och förbannad lögn.

Därför kommer Prinsessan att vara lite mer ”kontrollerande” i sitt val av killar. Det finns bra extrakillar på bc, men de drunknar ofta i mängden ”runkare” på nätet. Risken är att man lägger för mycket tid på fejkprofiler och därför tappar bort de som finns och är seriösa.

Jag har börjat förbereda hur min undergivna Prinsessa skall få sitt livs äventyr med dessa två unga killar och mig. Hon kommer att få vara helt undergiven och passiv. Precis som hon gillar det.

Hon kommer att vara i centrum av alla händelser och hon kommer att vara den knulldocka hon njuter så mycket av att vara ibland.

Om lite drygt två veckor så vet jag om händelsen överensstämmer med fantasierna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar