fredag 21 februari 2014

Ett annorlunda erbjudande

Prinsessan skriver.

Jag är lite förvånad. Häpen, faktiskt. Vi fick ett erbjudande av en sort vi aldrig någonsin fått. Det ni. Vi har ändå fått tusentals mail vid det här laget. En del snuskiga, en del plumpa, några roliga, en hel del menlösa, några intressanta, en massa snälla, en del extra-kinky, en del smickrande...

Och en inbjudan till en premiär med mingel och champagne på en teater (?) med efterföljande trekant.

Mycket generöst - och annorlunda.

Killen hade sambo - som det vad jag förstår inte fanns biljett till. Jag var nära att fråga honom om inte sambon skulle med, men hejdade mig och tackade rätt och slätt nej. Det finns ingen anledning att vara dum tycker jag. Dock finns det alltid anledning att dricka champagne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar