fredag 24 januari 2014

Kuk, fitta, knulla!!!

Han skriver:

Visst är det sexigt ibland att viska något porrigt till sin respektive. Visst är det vansinnigt sexigt att få en erotisk berättelse av sin älskling och det finns få ljud som är sexigare än när Prinsessan viskar med hes röst att hon vill att jag skall knulla henne hårt som den slynan hon är.

Men då är den erotiska situationen redan igång. Upphetsningen och relationen är redan ett faktum och det finns ingen erotisk situation som behöver byggas upp när Prinsessan ligger naken med sina ben vitt särade och med en kuk i sin mun och en annan kuk som stöter hårt i henne.

Men att skriva ett meddelande till ett annat par om vad han vill göra i detalj är inte upphetsande för ett par. Det är inte sexigt att någon okänd skriver att "jag vill knulla din kladdiga fitta med min spermatjocka kuk och fylla din fitta gång på gång med min sperma!"

Jag vet inte, men jag tror inte att så många par och/eller tjejer blir speciellt upphetsade av den beskrivningen. Vi har ingen relation och det lär knappast hända att någon får "fylla din fitta gång på gång med min sperma", då vi har våra husregler som inte tillåter detta.

Så var sak har sin tid. I inledningen är det osexigt, men med tiden kan även de mest obscena uttryck komma att bli sexiga och de kommer från rätt mun i rätt tillfälle.

Jag hoppas på att höra Prinsessan tigga om sex ikväll... Precis så som hon låter är det perfekta sättet att be om att få komma. Lite panik, lite ödmjukhet och en massa kåthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar