torsdag 19 september 2013

Min smak




Prinsessan skriver.
 
Dessa fyra svenska kvinnor (jag vet att Siv är norska, men hon får vara med ändå) är i mitt tycke landets i särklass sexigaste! Med "sexig" menar jag att det är kvinnor som jag tror är underbara i sängen och kvinnor jag utan att tveka skulle krypa in mellan låren på.
 
Som ni ser så "gillar jag inte" unga tjejer. Jag tänder på kvinnor. I min ålder och uppåt. Gärna uppåt. Med måtta förstås... Sensuella, vackra, långhåriga kvinnor. Gärna med lite större byst. Jag älskar att kela med en vacker kvinnas bröst. Jag tröttnar aldrig på att slicka en vacker kvinna.
 
Jag kan inte se Anna Skipper på TV utan att tänka på hur det vore att ha sex med henne. Lotta Engberg har varit en fantasi i åratal. Det är något med hennes energi. Kvinnan har puls och värme.
 
Kvinnor som är kyliga är osexiga - hur sexiga de än må vara, om ni förstår vad jag menar? Kvinnor som inte kan skratta eller bjuda på sig själva är helt och hållet ointressanta. Jag höll på att säga att "det samma gäller män". Men det är inte riktigt sant.
 
Om jag ska försöka förklara? Det är så här, att jag inte tänder på andra män. Jag blir kåt på sexet/situationen då vi swingar - men aldrig på en annan man. Älsklingen är den enda man jag tänder på. (Givetvis måste även män ha puls, värme och vara trevliga för att jag ska vilja ha sex med dem.) Däremot tycker jag givetvis att män kan vara attraktiva. Som Hugh Jackman, Russel Crowe eller vår egen prins Carl Philip. Men det pirrar inte i magen när jag ser Russel Crowe "in action".
 
Anna Skipper däremot...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar