lördag 14 september 2013

Vi lever!

Prinsessan skriver.

Hej på er! Förlåt för extremt dåligt bloggande under en lång period. Jag kan nog inte direkt sätta fingret på vad som hände, som medförde att det helt enkelt inte skrevs några inlägg. Jag vet inte riktigt. Det är nog flera olika saker som tagit både energi och tid ifrån oss båda.

Nu är jag och Älsklingen dock tillbaka. Jag har saknat att skriva och ser fram mot en mörk och sexig höst med läckra äventyr att dela med mig av till er som fortfarande klickar in på bloggen.

Älsklingen har roat sig med att leta upp singelkillar i storstaden åt oss (mig alltså) som vi ska kunna träffa när vi är nere och jobbar. Tanken och förhoppningen är att vi ska kunna förena nytta med nöje när andan och lusten faller på.

Jag fick en radda med "knicks" som Älsklingen tyckte jag kunde skriva lite till om jag gillade dem. Jag började med en av dem som jag tyckte verkade intressant och den typ av kille som jag skulle kunna känna mig trygg och bekväm med. Det var två dagar sedan han läste mitt meddelande, och han har inte svarat. Oj då?

Kanske blev det för jobbigt att skriva till mig också? Jag vet inte. Jag bryr mig inte. Jag stryker honom från listan och kommer skriva till nästa kille istället. Älsklingen meddelade mig att jag inte skulle oroa mig, han hade en mängd lämpliga killar i lager som gärna ville hjälpa honom att ta hand om mig.

Det är till och med så, att vi nu börjar känna oss nyfikna att prova på det något mer avancerade och kinky "mini-gangbang". Jag är inte helt säkert på termerna, men gissar att om det är fler än tre så är det ett frågan om ett gangbang. Att ha en armade killar som väntar på att knulla mig känns otäckt och allt annat än sexigt. Tre däremot? Frestande!

2 kommentarer:

  1. Onekligen spännande önskningar. Är själv ett par 45/40 som varit på club men inte "swingat" på riktigt. (hon bi). Bus sugna framöver.. Tack för trevlig läsning.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Kul att ni hittat till vår blogg! Välkomna!

    SvaraRadera