lördag 21 september 2013

Fontäner

Prinsessan skriver.

Jag får nästan alltid orgasm när jag och Älsklingen har sex. Inte så sällan får min älskade Fairy, eller någon annan liten kul leksak hjälpa mig i mål. Jag älskar att få orgasm - och jag älskar att ge orgasm.

Mina orgasmer kan ser väldigt olika ut och vara olika intensiva. Allt från orgasmer som passerar tämligen tyst, till orgasmer som skulle kunna välta mig ur sängen och väcka döda. Jag uppskattar dem alla lika mycket. Olika intensiva, men alltid sköna.

En orgasm som jag dock inte fått än, och som jag heller faktiskt INTE vill ha är den så kallade fontänorgasmen. Jag har förstått att somliga tycker det är sexigt med kvinnor som sprutar, men då jag ser en film där en kvinna sprutar så blir jag faktiskt avtänd. Om nu inte tjejerna kommer på riktigt i filmer, så är det klart att man undrar vad de sprutar - och det vill jag inte veta.

Jag är tillräckligt tolerant för att unna dem som uppskattar dessa våta orgasmer tillfälle att njuta av dem, men jag vill inte "hoppa på" just det tåget. Jag vill inte ens prova. Jag är inte pryd, men kissar med stängd dörr. (När Älsklingen ska psyka mig kommer han in i badrummet när jag sitter på toaletten och låtsas ha något väldigt viktigt han ska prata om just då)

En sen natt på PiH i Solna fick jag uppleva en fontänorgasm. På fel sätt. Jag råkade kliva i resterna av en. Jättedumt, för jag så i ögonvrån hur kvinnan kom, men reflekterade inte där och då över vilken typ av orgasm hon fick ståendens i korridoren utanför de små "kryp-in" som byggts.

Jag är en sådan kvinna som uppskattar klassiska fontäner. Som den ovan, Fontana di Trevi i Rom eller någon av alla fontäner i Versailles park, eller den utanför Louvren. De fontänerna gillar jag skarpt. Den andra intresserar mig inte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar