fredag 5 juli 2013

Vem är jag?

Prinsessan skriver.

Ibland kikar det fram en extra kinky och undergiven tjej ur mig. Vem är hon? :-) Lite lätt förvånad över min egen upphetsning inför valpens nya strypkoppel...

Att bejaka vår lust, våra fantasier och framför allt varandra tar oss onekligen på en spännande resa på vilken vi passerar oanade delmål.

Så länge vi har roligt och känner nyfikenhet så är jag övertygad om att vår resa kommer hitta nya stickspår och oväntade äventyr på vår resa.

Alla människor skulle inte må bra av att göra som vi fullt ut, men jag är övertygad om att alla skulle må bra av att vara lite ärligare mot sig själva och sina partners om vad de drömmer om och önskar skulle finnas i sina liv.

Det förutsätter dock att man har en lyhörd och open-minded partner som inte rullar med ögonen och idiotförklarar en. Som min Älskling. Strypkopplet åkte av valpen och landade runt min hals. Älsklingens hand gled nedåt och in mellan lår samtidigt som han hade mig i ett fast grepp...

Spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar